Máxima tussen groente en fruit

Vorsten

26/05/2014 1:19 pm

LEER – Koningin Máxima kreeg maandagmiddag uitleg over de campagne Frische ist Leben. Dat is een gezamenlijke campagne van partijen uit Duitsland, Nederland en België om de consumptie van verse groente en fruit in Duitsland te bevorderen.

Duitsland is de belangrijkste afzetmarkt voor Nederlandse groente en fruit. In de Duitse stad Leer bezocht Máxima de campagnestand en kreeg ze uitleg van Jochem Wolthuis, initiatiefnemer van de campagne.

Het koningspaar begon maandag aan een tweedaags werkbezoek aan de Duitse deelstaten Nedersaksen en Noordrijn-Westfalen.





Inschrijven nieuwsbrief

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."


Meer Nederland